47619_1225443289

Bloggar på begäran.

Jag prata nyss med elin på msn, om london. Vi vill dit, jeje. sen mitt i allt ihopa, kommer ett; BLOOGAAA! jaha, så då kan man väl säga att jag bloggar på begära`? eller? ;) det är lite roligt det där, om hur man hela tiden klickar sig in på olika bloggar, väntar på uppdatering, och blir förbannad när dom aldrig skriver. Det är ju en blogg? jag klickar mig in på bloggar varje dag, och hela tiden bara; UPDATERA till alla på MSN. man blir beroenda av att läsa, & skriva, blogg. precis sm hanna skrev för ett tag sedan, så sätter bloggningen sina spår. Men nog om det, haha.

Vad händer med er idag? jag ska bara plugga,kanske iväg senare, om jag pallar. Jag har liiixoom tre prov, två inlämmningsuppgifter nästa vecka, plus en svenskagrej som ska in veckan efter. så, men andra ord; jävligt mkt att göra. så jag tnkte att om jag gjör allt idag, så kan jag träffa ngn imon (; heheh. & fresten,m jag ska till spanien vecka 27, för er som ville veta det (: med mamma,bror,lillasyster, och förhoppningsvis TILDA. (hon som oxå e på headern).senvecka 29,måndag & tisdag, e det ridläger med Tilda & hennes syster, filippa, ;D & sen hoppas jag på Londin, me Elin. :) hehe, men nu ska jag gå, puss!

bild sedan min & emmas fotodag.

btw, nu e elin på mig igen om att blogga, haha. puss på dig gumman! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0