47619_1225443289

BLUBB!

Godmorrn! allt bra? (HAHA) jag e trött, trött, trött, men jag va ändå nt ute jätte sent igår, va väl hemma vid halv 1 tiden...? ví grilla ijf & hade skitkul, det börja med att jag träffa Elin, så giock vi & handla på Willys, så träffa vi Karro, haha sjukt rolig tjej det dära (: så hade vi mkt att bära påväg till bussen, så jag & Karro gick tbx till willys & tog en kundvangn, sen skämdes elin. sen åkte vi när till fria, lite sena, & grilla, alla andra grilla korv, jag & karro ; GRILCHIPS ;)  sen så hadde vi tändarvästka, så vi gjorde brasa (a) sen typ ja, jag pallar nt skriva, men efter det drig vi till donken, åt nattmat, sen fick jag sjkus hem av Karros mamma.

TACK FÖR EN BRA KVÄLL, PUSS!



me (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0