47619_1225443289

Esspresso House.

Hej! jag har praoat idag, andldiningen till att jag nt uppdaterar förren nu *bortförklarning*

jag börja ijf klockan 11 idag, och sluta kl 18. praon e på esspresso house i norra hamnen, kom ner & hälsa vettja! :* charmen med denna prao, e att jag får vad jag vill, helt gratis, så jag e i en gratis himmel av chai latte, negerbollar, frapino, hallonpaj, mudcake, cola, och massa annat. YIPPPE! (och som nu märker, krävs det nt mkt för att hålla mig nöjd) jagf har ijf fårr göta mackor, diska, torka bord, & lite annat idag. det har väl vatt OK, en vecka klarar jag ijf. nu måste jag gå, för jag vill ha goodiiiiss, men vi hörs snart, puss! :* <3


jag, på konfermationen.
jag kan fresten tillägga, att alla bilder som togs då, är såsom denna, min profilbild, & headern, är tagna av Tildas syster Filipa, och hon har en, öhhhm, bra kamra, typ Nikon D60 elr ngt..? om ngn behöver fotgraf till typ konfa, bröllop, student, elr vadsom, så kan ni bara komentera så får ni hennes bdb, & se föer bilder hon tatt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0