47619_1225443289

I don't feel so good.....

Hey pepole, today, i'm sick. det känns som min hals e typ 10 gg störren den ska va? :'/ sen ärre hosta, snuvig, fryser, ja, jag har åkt på en riktig förskyldning, TACK FRIDA hahaha. men jag såg innan att Dessirie elr hur hon stavas hade åkt ner frn bloggesses mest besökta bloggar, från numer 4 till att inte vara med på top 10 alls, HA! rätt åt den självgoda fjortisjävln (=

& just nu e jag så gryyymmmmtt trött, ligger och slökollar lite på Days of our lifes, som jag alltid följde på ALLLA lov osv innan, syster & my kolla alltid på det, så det blev att man dumstirra på teven med dom (= det e ijf mkt bra, men man hänger inte riktigt med , haha. idag blirre nog dålig uppddatering, det enda jag kan blogga om, e villka teve program jag ser & hur ofta jag nyser, haha. men ska gå nu, jag försöker skriva mer sen, puss!


jag ser hemsk ut på denna bild, men tilda e jättefin (= och färger & ljusstyrka & yadda yadda yadda e redigerade, så Filippa tar nt bilder med dåligt ljus elr ngt ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0