47619_1225443289

Mobilblogga.

några hade frågat mig hur det var man mnobilblogga, så jag tnkte kriva det här istället för att springa runt & säga et till alla olika folk (:

1 - du måste ha en mobil som kan skicka bildmedelande/MMS, annars funkar det ej.
2 - logga in på din blogg > inställningar > skriv i ditt mobinummer där ngn stans, och klickapå ok typ.
3 - välj en bild, skriv en text och börja alltid texten med BLOGG . det kommer inte med i inlägget, men måste skrivas.

ex: BLOGG nu e vi framme, puss!
& inlägger blir; nu e vi framme, puss!

ni fattar? 

och messa sen bild och text till; 71370

så tar det ca en halvtimme & publicera ;) nu vet ni,pusssaar!


gammal bild? haha nt suddig med ;) jag & emma

Kommentarer
Postat av: - PiggyLotten, Elin

ida SNÄLLA! helt på seriöst så får jag ryck på den där piece of me. :| den skrämmer skiten ur mej! haha!



<3<3

2009-05-21 @ 22:37:16
URL: http://piggylotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0