47619_1225443289

Stranden?

hello everybody! Niu har jag och lollofis kommit hem till mig, mors dag idag, så jag & min ror har köpt ett Thomas Sabo armband & lyckoklöverberlock hon har fått, + att jag & louide var uppe och köpte blommor & frukost imorse. Idag ska hon åka hem, sen ska hon till farmor& farfar, och jag ska till ett Cafe och så med släkten & mormor. Men innan dess, hon ska åka om i timme & 20 minuter typp, ska vi till stranden!. bada? JAVVISST! ;D haha, doppelidoppdopp, klart vi ska bada, trots att hon e en liten badkruka,tihi.

nu sitter hon breve mig;
DET E JAG NT ALLS!
men vem va det som tog 10 min på sig att komma i en 20*C pool igår? DÅSÅ! hehe.
nu ska vci gå, puss!

None
sen liseberg ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0