47619_1225443289

Tack för veckan! (=

först vill jag bara säga tack till esspresso house i norra hamnen, och Tack till Rebecca, -08;an & Mariell, som varigt mkt snälla & hjälpsamma under praoveckan. jag har lärt mig mkt, och kommer defenitift & fikar där istället för EH på kullagatan. då det ät mkt större & har trevlig personal (: . jag bhar jobbat varje dag, (mån-fre) 11-18, och fått gratis kakor, läsk, kaffe & te, ja, allt i deras sortiment under tiden. Det är ett roligt ställe att praoa på, tyckerr jag ijf! & jag fick en biobiljett som tack för hjälpen i vecka, haha... =)

dagen på EH har varigt stressig, då det var fint väder & uteserveringen var full. Det kom dessutom typ 70 (seriöst) danskar med segelbåtar som bästellde 25 latte, 25 vanlig kaffe, 25 Cappucino, 30 mudcake, & 40 brownies,  som jag fick springa ut med, dom kunde inte ens hämta det själva! ;o haha. sen skärde jag mig på en sån sak, som man skär kaka med, men inte kniv ;) men jag fick ett plåster, haha, stackars mig! (a) bästavän kom även in idag en runda, & hälsa på mig & fick en biobiljett då hin praoa där förra veckan (:

sen måste jag bara nämna det sjulkt snygga kläderna man fick ha p¨å sig där -.- hahahaha, hemska & man va tvungen att ha hemska skor med, så jag fick lämmna alla my  dear  heels hemma & hoppa i mammas gympaskor, lite snopet :/ men nu ska jag gå, vi hööörees, puss! :* <3


tänk på det innan du öppnar munnen sötnos (= <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0